Betaalgemak
Binnen KRC Van Elderen accountants | belastingadviseurs zijn we continu bezig met het verbeteren van onze processen. Dat geldt ook voor het betaalgemak. Alle facturen versturen we per e-mail. Het is beter voor het milieu en een stuk sneller. Bijkomend voordeel: u kunt de factuur direct digitaal opslaan, waardoor de factuur sneller en gemakkelijker te raadplegen is. De digitale factuur ontvangt u op het bij ons bekende e-mailadres.
Automatische incasso
Naast digitaal factureren maken we graag gebruik van automatische incasso’s. Dit betekent dat u zelf geen betaling meer hoeft te doen. Het factuurbedrag wordt automatisch op de vervaldatum van uw rekening afgeschreven. U heeft er geen omkijken meer naar. Bent u niet akkoord met het bedrag? Dan kunt u het bedrag binnen 56 werkdagen terugvorderen. Daarnaast kunt u de automatische incasso altijd stopzetten. Vul via onderstaand formulier uw gegevens in, en wij regelen de rest voor u.
Heeft u hier eerst nog een vraag over? Mail ons via administratie@krcvanelderen.nl of bel ons gerust.
Door bovenstaand formulier in te vullen, gaat u akkoord met de automatische incasso van de facturen. U ontvangt een bevestiging van uw aanmelding.